Not a day goes by that I don't think of you.

Ja det går inte en dag utan att jag tänker på dig och min älskade morfar <3
Vi saknar er så!
 
Kollade våra gamla konverastioner på Skype, och det kändes som att du var där när man läser dom.
Jag sitter här och gråter så det känns som jag ska gå sönder.
Jag saknar dig så jävla mycket min fina vän <3
 
Visade dig mer musik med Chester See som jag spelade för dig första gången för flera år sedan.
 
 
Och du var så snäll och peppade mig på att jag inte ska bry mig i vad andra tycker, för du vet hur jobbigt jag tycker det är att vara bland folk. <3
 
 
Hade skrivit på min status: Filip,filip filip <3 . Och såklart jävlas du med mig och han haha. Som alltid! <3
Och sjklart så älskar jag dig min fina vän, precis som jag älskar mina andra fina vänner, ni är helt underbara!
 
Du skulle kolla på en ny bil, och jag gjorde bort mig genom att vinka till några jag trodde var du och Carro xD
 
 
En kort liten konverastion vi hade. Jag ville du skulle börja spela med mig så vi kunde "umgås" lite oftare.
Men så blev det inte..
.
Om du bara visste hur otroligt bra du var, finaste finaste Markus!
<3
 
 
The memory of you will always be in our hearts.
 
 
 
 
 



Kom ihåg mig?