Försöker sova,

Jag mår så dåligt över allt som hänt. Känns fortfarande som en mardröm och jag kan fan inte förstå det. Eller jag vill inte förstå det.. Saknar dig massor!! Min bästavän det är så tomt. Tänker på allt kul vi gjort ihop. Och vårt lilla kompisgäng är liksom inte helt utan dig.. :'(

De spelade ingen roll om de gick veckor innan vi sågs, allt var detsamma när vi sågs. Och att bara få höra ditt skratt igen och dina tokiga kommentarer. Jag skulle göra vad som helst!! Jag kan inte sova, tänker på dig hela tiden. Drömde om dig inatt också att du kom och hälsade på mig. Jag drömmer ofta att du hälsar på mig eller att du bara vinkar åt mig. Det är så mkt jag vill säga och göra och vill berätta dessa saker för dig men går inte :( ..

Vet inte vad jag ska skriva, blir mest detsamma som tidigare. Men jag vill bara du ska veta hur himla speciell du var för mig!

Jag är så otroligt rädd för att glömma din röst, ditt skratt och ditt sätt att vara på.. Jag hoppas att jag aldrig gör det!! Jag vill minnas dig lika klart föralltid, tills vi någon gång ses igen! ♡♡ Din lilla tuffs, så noga som du alltid vart med ditt tuffsiga blonda ruffs hår! Bara en sådan sak vill jag minnas föralltid. Om du bara visste hur bra du var ♡♡ Vill bara ringa dig och fråga om vi ska ut på en promenad ihop. ♡



Kom ihåg mig?