Jag saknar dig så jag går sönder,

På söndag fyller jag år.. Och i morgon ska jag ha fest.. Men det känns inte lika kul som förut, för du kommer inte vara där. Du och jag har firat varandras födelsedagar tillsammans så långt jag kan minnas, nästan varje år har vi vart tillsammans då vi fyllt år. Jag saknar dig så jävla mycket hela tiden, inget är detsamma!
Det känns som att man ska vakna upp ur en mardröm hela tiden, men sen slår det mig att det är verklighet det är såhär det är, och då är det som tusen knivar skär i mig.. Jag vill inte att det ska vara sant, jag vill inte att det ska vara såhär. Du och jag skulle bli gamla tillsammans, jag och Linn hade en plan! Du jag och Linn och alla andra våra fina nära vänner skulle sitta där på ålderdomshemmet tillsammans och fika på någons verandra och prata om våra minnen från när vi var unga. Ja precis så skulle det vara! Och vi sa det jag och Linn att när vi blir gamla så skulle vi vara galna tanter som gjorde jävulsskap, och kanske ta och jävlas lite extra med dig,Viktor och Edvin.
Ja vi fantiserade och skrattade ihop denna lilla idé.
Jag önskar att den hade blivit sann!
Saknar DIG!!!
Minns alla de gånger du fyllt år och hur jag brukade överraska dig ibland. Jag drog ihop ett gäng och sen kom vi hem till dig utan att du visste om det för att bjuda dig på tårta och presenter. <3 Du tyckte nog att jag var jätte dryg. :P
 
Hur som helst så ja.... det är inte sig likt utan dig, vill bara ha dig tillbaka.
Tänker på dig , saknar dig för alltid finaste vän <3
<3
Några utav våra närmaste vänner<3
 
Fina Edvin och du <3
 
 



Kom ihåg mig?