Away to something unknown,

 
Tog denna bild nu i lördags och fick en väldigt bra respons.
Först visste jag inte ens om jag gillade bilden.
Men nu tycker jag om den.
Jag tycker den står för att man inte riktigt vet vart man ska gå, det är dimmigt och man ser inte riktigt vägen fram.
Jag ska fortsätta att gå den här luddiga vägen och jag önskar du var här med oss.
Man vet inte riktigt vart vägen tar en.
Hur som helst när jag är klar med att gå här, då hoppas jag på att få träffa dig igen.
Då vill jag ta våra promenader ihop, filmkvällarna/spelkvällarna, snacka skit,berätta allt för dig, och om hur mycket du betyder för mig och bara få krama om dig igen min kära vän!
För jag bara måste få träffa dig igen!
 
Ta hand om min älskade morfar nu också som är tillsammans med dig, ni får ta hand om varandra och alla andra fina änglar vi har där  <3
 
You spread your wings you had flown
Away to something unknown
Wish I could bring you back.
Youre always on my mind
About to tear myself apart.
You have your special place in my heart.
Always heaven is A Place Nearby



Kom ihåg mig?