Jag glömmer aldrig min sista dag med dig,

Jag hade stängt av datorn och tänkt gå och lägga mig.
Men måste bara skriva till dig så jag startade den igen.
Jag håller på att gå sönder här..
Fan så ont det gör!
 
Men jag vill bara berätta för dig att Viktor har vart här idag.
De var kul att hinna träffa honom innan han åker hem igen.
Vi har lagat mat tsm som vi brukade göra och kollat på filmer, bland annat Fast and furious 6 och Due date.
Jag vet inte om du sett någon av filmerna, men är 100 på att du skulle tycka om dom!
Vi har haft det trevligt ikväll, men DU fattas!
Jag har tänkt på dig hela tiden!!
Hade du vart här hos oss, då hade du nog vart med mig och Viktor ikväll..
Sett film,ätit mat tsm och skrattat och pratat skit.
Jag kunde höra ditt skratt när vi såg filmerna, och de kommentarer du skulle ha sagt om filmerna.
Det är så jävla tomt!
 
När Viktor var på väg hem gick vi en liten mini promenad med Molle först, det var så otroligt vacker natt.
Så stjärnklart har jag nästan aldrig sett någon gång. Du skulle ha sett!
Jag tänker att dessa fina stjärnor lyser för dig och för alla andra som vi förlorat.
Att man får sin egen stjärna!
De må låta löjligt och jag lovar du hade skrattat åt det, men det vore fint om det var så!
Du hade i alla fall fått den finaste största och mest lysande stjärnan på min himmel. <3
 
När Viktor hade satt sig i bilen utan att jag gett honom en kram, så ropade jag på honom att jag måste ha en kram först inna han åker.
Jag är SÅ otroligt rädd hela tiden att de blir sista gången jag ser någon.
Han fick en stor kram och jag såg åt honom att köra försiktigt och då menar jag snigelfart.
 
Jag glömmer aldrig min sista dag med dig!
Dina steg när du gick ner mot din bil.
Hur du vände dig om och kom tillbaka och gav mig en kram!
Jag är så tacksam och glad för den kramen så du anar inte!
Jag vill bara krama om dig igen och berätta hur mkt du betyder för mig, världens bästa vän. <3
 
Någon dag ska vi ses igen, det måste vi!
Jag har så mycket jag vill säga, och jag vill liksom bara se dig.
Du är älskad och saknad av oss alla!!
Glömmer dig aldrig <3
När vi ses igen du,jag och Viktor.. Då ska vi ut med båten igen och bara vara.
 

 
Förresten hade jag tänkt se om One tree hill, men jag klarar det inte.
Det är så mycket du och jag med den serien.
Vi nördade nästan alla säsongerna tillsammans, och vi sa alltid att vi var som Lucas och Haley.
Bästa vänner precis som dom.
Så otroligt nära.
Jag tror till och med att vi ibland kände oss lite om dom, vissa likheter kanske.
 
 
<3
 
 



Kom ihåg mig?